Shopping in Lulea!

Idag var det min och Fannys tur att redovisa del två i designprojektet! Det gick bra för oss tyckte jag, det är lite svårt att veta vad det är han vill ha ibland. Jag är glad att jag gillar att redovisa, jag tror jag kommer ha nytta av det i framtiden!

Dagens redovisnings-outfit!

Efter redovisningen åkte jag in till stan med Sara, vi passade på att äta lunch i stan. Vi testade Café Mat & Prat och tog varsin ceasarsallad. Man fick inte så värst mycket mat men maten man fick var god :)



Jag som inte skulle shoppa förens på shoppingrundan som jag & Sofia har planerat hittade ju massor jag ville ha i stan! Jag höll mig ganska bra ändå tyckte jag, jag utnyttjade bara ett presentkort som jag fått av syster på H&M. Så två blusar fick jag med mig hem! Och några nagellack blev det med, de var ju trots allt anledningen till att jag ville in till stan ;) Att de råkade vara på extrapris passade mig finnemang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0