Söndag

I söndags åkte jag och Sofia till Bälla för att bara mysa! Jag och Sofia samåkte & när jag skulle hoppa in i hennes bil vart passagerarsätet upptaget av en enorm paket, den var till mig :) Gissa om jag blev glad! Det var en tidig födelsedagspresent sa hon, innehållet var underbart bra :)




Vi tog en sväng till mataffären med Bälla där vi bestämde menyn utefter vad vi var sugna på! Det blev lövbiffsrullader fyllda med smaksatt färskost. Till dem hade vi rostade sparrispotatis, skysås och favoritsås :) Det blev precis lika gott som det låter!



Vi blev så mätta att vi bestämde oss för en promenad i Älmhult, Henke & Bälla visade oss de senaste tillökningarna i IKEA-byn ;) Kvällen var så mysig och underbar, fylld med många härliga skratt! Vi har massa härliga planer för sommaren nu, så nu längtar jag ännu mera dit. Mina vänner är de bästa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0