Valborg i Lund

Dagen började med sillfrukost för vissa och champagnefrukost för vissa (läs mig!). Jag vart ju tvungen att visa lundastudenterna hur vi gör i Luleå ;)

PANG sa det! Jag börjar bli riktigt hajj på det där med att öppna bubbel ;)


För mig som inte äter sill så blev det tillbehören med potatis, gräddfil och gräslök till frukost!
 


Finaste flickorna säger SKÅL!



Vi gick sedan mot parken där 27 000 andra studenter också höll hus!


Sofia tog en härlig bild på oss i parken!


Dippen blev mäkta populär! Sofia var det bästa bordet någonsin :)


Fina röda tungor fick man med av det smaskiga smultronvinet!



Efter ett antal timmar i parken gick vi hem till Ida allihopa där vi grillade! Det blev en himla massa engelskaprat då det följde med en hel del utbytesstudenter.



Daniel grillade utsökt bra och Sofia & Ida gjorde en jättegod pastasallad :)


Kvällen slutade inte riktigt där, men tusan vad bra jag hade det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0