Vitaminboost

Inte heller idag satte jag någon klocka att gå upp till, det är väldigt underbart faktiskt :) Jag hade för mig att jag hade bokat hela tvättstugan 11-15 så jag vart ju tvungen att gå upp tills dess iallafall. Jag samlade ihop ALL tvätt jag bara kunde hitta, det visade sig att nästan allt redan låg i tvättkorgen. Då blev jag lite stolt över mig själv faktiskt, sånt som aldrig brukar hända! Det var bara att ta all tvätt, extremt mycket sådan och promenera till tvättstugan. Pyttsan heller att jag hade bokat den tiden, det vart ju inte förens 15-19 jag skulle tvätta! På något sätt lyckades jag boka så jag hade tid både 11-15 och mina tider 15-19. Så ja, idag har jag tvättat... hahah

Hade samlat på mig en del tvätt, det är sjukt svårt att få tvättid här så jag har ju inte tvättat på nån vecka. Nu är jag glad att jag har stor garderob med mycket kläder i så jag slipper gå utan ;)

Jag åt inte frukost förens jag startat första maskinen. Idag blev det en rejäl vitaminfrukost kan ni tro, jag gjorde en fruktsallad med banan, äpple, kiwi och hallon. Kan knappast bli nyttigare och godare!
Tallriken blev lite överfull..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0