WoodSTUK

Inte tusan hann jag sova något innan jobbet, fast det hade varit ganska skönt att få göra det! Det gick bra att jobba ändå & efter jobbet gick jag hem direkt för att byta kläder och sedan vidare på förfest..

Redo för lite jobb på Ica! :)

Marcus hade följe med mig så vi gick tillsammans till Alex dit vi beställde pizza! Tur det, annars hade jag blivit utan middag. Lite mer folk trillade in innan vi gick vidare till skolans nattklubb STUK där det var Woodstuk. Vilket drag det var alltså, riktigt mycket folk också! Det var längesen det var så roligt där, och så mycket folk. Trubadurlaget gjorde en bra insats & alla var supertaggade. Som tur var så fick jag dansa loss till en Hoffmaestrolåt innan stängning :) Tror aldrig att jag har varit kvar där till stängning någon gång ens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0