Aldrig mer, aldrig mer!

Sara fixade lunchen idag, så amerikanskt det kan bli, nämligen hamburgare! 
Sara fixade lunch!  Försökte vara nyttig och äta fullkornsbröd och utan ost & majo!

Efter lite mer kemiplugg och lite besök av David blev det kvalitetsföreläsning! Jag har kommit fram till att om jag sammanfattar under lektionen så slipper jag göra det sen & jag gör något vettigt... Lite kemiplugg till på det sen blev det gymmet! 

Idag körde vi armar!

På vägen hem gick vi inomhus Ica fastnade i baren! Sååååå fräscha och fina :) Skolans bar som har öppet på torsdagar, lite annorlunda jämfört med baren på LTU!

Anledningen till att vi fastnade i baren..

Jag försökte något nytt idag, något annat amerikanskt.. Du köper det i en låda, skakar lite och sen är det klart - typ! 

Min favorit Orange Chicken


18min senare - klar!

Lite sallad till det!

Men fy tusan vad räligt det var, riktigt äckligt! Aldrig mer att jag tänker fusks och vara lat i köket... Och det var väl det som var meningen - tji fick jag! Nu är det filmtime med våra roomies, vi ska se världens bästa film - en oväntad vänskap.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0