Despicable me 2

I torsdags var vi ett gäng utbytesstudenter som bowlade här i Potsdam! Inne i bowlinghallen kändes det verkligen som att tiden hade stannat :) Inredningen var uråldrig och det var en viss härlig känsla & stämning där!


Jag jobbar på att lära mig dricka öl!

Alltså det gick så dåligt för mig första rundan - tills jag fick två strikes och en spärr i rad!

Jag är U - och förlorar stort...


Men vänder allt och VINNER! DET NI - Så det ska gå till ;)

I fredags samlades vi hos Johan och kollade matchen mellan Sverige och Portugal. Det kunde ju gått bättre för Sverige! Men tillochmed jag tyckte det var kul att titta :)

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan!

Till middag lagade jag baconlindad kycklinfilé med whiskeysås och ris till mig, Sara och vår rumskamrat Jacinda :)

Fett mycket godare än vad det ser ut att vara.. haha!


Jag och Jacinda gick till hockeymatchen som spelades mellan Clarkson Knights och Cornell! Vilken match det var alltså, och vilken STÄMNING! Lätt bästa hockeymatchen jag varit på :) Har nog aldrig sett så många tacklingar någon gång, de köttade verkligen och i princip allt var okej - tills det blev slagsmål på plan! Jag lyckades filma en av alla hejjarramsor. De flesta gick ut på att förnedra motståndarna. Matchen var sjukt spännande, det var 2-2 fram tills de 30 sista sekunderna då Clarkson gör ett tredje mål!

 Heeeey, YOU SUCK!
 

Efter hockeyn gick vi med Jonathan och Hanna till student center där de skulle visa Dispicable Me 2  (Dumma mig 2). Där mötte vi upp Uma och Lauren. Vilken kanonbra film alltså, ja det var en hel del skratt :D 
 

Jag & Hanna i väntan på att filmen ska börja


Jag kom på den genialiska idén att man kunde ju poppa popcorn!


Dumma mig 2 på storbild. SÅ BRA!
 

Ett träningspass hann vi med i fredags med, ett riktigt tungt sådant. Bokstavligt talat! Sara fick mig att ta samma vikter som hon kör med och med hennes pepp & min envishet så gick det. Squatsen var kämpiga som tusan & gissa vem som har ont i baken nu...?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0