Grabbkväll

Om det är en ska som är säker så är det att jag bokstavligt talat kommer att rulla härifrån... Jons mamma gör de godaste julgodiset i världen och jag är redan beroende! Såååå galet gott & hon har gjort massor... 

Choklad & jordnötssmörs godis och kanelkanderade valnötter!


Titta vad jag hitta i butiken! Undra om de säljer mer för att de är svenska..


Vi har varit ute & ätit med Dustin på Applebees, då jag proppat mig full med godis så blev det en sallad! Se upp, snart skjuter jag skarpt när byxknappen ger med sig ;)


Nu har vi riktig grabbkväll med öl & tv-spel! Såååå längesen jag spelade, grabbarna köpte tillochmed nya spel för att jag skulle få spela racing-spel :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0