Jag svävar av lycka, och kärlek!

Idag har varit den bästa dagen på länge! Och nu menar jag inte att de andra dagarna inte har varit bra men denna har verkligen bjudit på så mycket extra alltså. Jag fick ett mejl om att jag hade ett paket att hämta på postkontoret, och eftersom att jag inte väntar något paket så sprang jag dit snabbt som tusan. Det visade sig vara mina underbara finaste älskade vänner hemma i Sverige som hade knåpat ihop ett paket med exakt precis allt jag skulle kunna önska mig! Glädjetårarna sprutade och jag ringde upp Sofia på Skype direkt! Hon och Ida är verkligen de bästa tänkbara - nu har jag tillochmed hemlängtan till jul <3


På skype med Sofia, jag gråter av glädje! Så fina vänner!


Paketet innehöll Liptons nya tesmaker som jag varit så sugen på..



Riktig tacokrydda...


LAKTOSFRI mjölkchoklad hämtad direkt ur himlariket..



Hasslnötschokladen var precis lika ljuvlig som Marabou's schweitzernöt!



Så galet lycklig! Jag kan bara inte fatta att jag har det så bra, jag svävar på moln!



Resultatet efter gårdagens tjejkväll hemma hos oss, med lite vin och mys målade vi våra naglar allihopa!



Paketet innehöll även flera underbara vykort på mina underbara vänner och mig. Bästa bästa bästa presenten! Nu sitter de på väggen!


Alla fina brev hamnar på väggen bredvid sängen!


Nu har jag just skrivit klart mitt fuskpapper till morgondagens tenta i IS. KUL när man har skrivit jättelite för att få plats med allt och det slutar med att man inte ens har andvänt hälften av papprets utrymme..... BRA JOBBAT MOA! Men att jag lyckats få 15 datorskrivna sidor till ett halvt A4 tycker jag är bra jobbat.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0