Moa Moa Moa - lyckligast i världen!

Jag kan knappt tro att det är sant! Jag har fått för mig att verkligen leva livet nu när jag kan och det vill jag nog påstå att jag lyckas ganska bra med. Jag är hur lycklig och nöjd med livet som jag bara kan vara! Känslan är underbar :) Jag uppskattar verkligen allt och alla härliga människor som förgyller min vardag! Om de sen befinner sig på andra sidan jorden gör inget, för jag vet att de finns där :)

Något jag verkligen ser fram emot är..... NYÅR I ALPERNA!!! Igår bokade jag resa till Österrike och Vicky :D Tio dagar med härligt umgänge, skidåkning, nyårsfirande och så kanske det skulle kunna bli lite party med... Haha! Vi ska möta upp fler av utbytesstudenterna för skidåkning så det blir ett riktigt härligt gäng :D


Känslan när man vet att man snart kommer få åka skidor igen - den är helt underbar!

Och som grädde på kakan så är det ju faktiskt MoaMoaMoa-dagen idag :D


Kommentarer

Grattis på Moa dagen. Hoppas den blir så bra som alla de andra. Kramis Moster Lisa o Åke

Svar: Tack så jättemycket! Nu är det inte jättelångt kvar tills vi ses :) Jag hoppas allt är bra med er! Kram kram
Moa Isgran

2013-11-18 @ 15:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0