Nemacolin Woodlands Resort

Igår var det den stora dagen här i USA, nämligen vad de kallar för Thanksgiving! Vi hade ett par vänner till familjen som kom över för att njuta av alla godheter. Jag fick hjälpa till lite med maten, och galet vad mycket god mat det fanns. Att jag gillade allt som fanns på bordet är ju något som jag trodde aldrig skulle hända under min livstid, kräsen som jag är! Men en thanksgivingmiddag var verkligen min grej. Det påminde lite om vårt julbord, med att det är massa massa massa olika rätter att plocka från :) Bilder på mat & allt kommer så småningom - de togs med en aningen bättre kamera!


Här är jag i min Thanksgivingklänning från Calvin Klein framför en av de tre julgranarna som pryder huset!

 
Efter middagen tog Jon mig till en resort som ligger precis här i krokarna. Kära jissenam vilket ställe och vad fint dekorerat det var!

När vi kom in möttes vi av detta tåget som är gjort av PEPPARKAKOR! Japp, allt ska vara stort här..

 Och det tog visst lite ingredienser för att få ihop det..



Massiv "julgran" gjord av julstjärnor! Så vacker :)



Så varmt, amerikanskt och jullikt!


Vi tog en sväng inom vinkällaren - som var enorm!



Ett av alla fancy rum, kolla in kristallkronorna! Det finns tydligen bara 9 i hela världen varav åtta är här - den nionde har Donald Trumph


Jag fastnade verkligen för denna, men jag hade självklart gjort det lite annorlunda om jag hade gjort det - som vanligt ;)


I en supermysig del!

Hittade denna som jag gillade skarpt också - och jag ska om jag har tid göra mig en egen! Det är nämligen inte böcker som det ser ut som, det är en byrå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0