Söndagsutflykt

I söndags när vi kom hem från Montreal så var Sara och Jonathan hemma och väntade på oss :) Så härligt att få se dem igen! Jonathan hade flera presenter som väntade på oss, världens snällaste Jonathan! Han hade gjort en tavla till mina föräldrar med en av bilderna som han tog på mig. Han är så duktig alltså!

Tavlan Jonathan gav till mina föräldrar!
 

När jag kom hem låg där ett litet paket med mitt namn på också. Det var Jonathans mamma som hade skickat en halloweenpresent till mig och en till Sara. Tänk vilken tur jag har som är omringad av alla dessa underbara omtänksamma härliga människor!
 Ett paket till Sara och ett till mig!
 
 Glada svenska flcka
 
 De innehöll gudomligt goda hemmagjorda halloweengodisar!
 
 
Jag, mamma och pappa tog med oss Jonathan till The Ole Smokehouse som han tog mig, Sara och Elise till i början av terminen. Mamma och pappa var riktigt imponerade, men vem är inte det första gången de är där :) Det är såååå amerikanskt och såååå gott!
Glada tosingar som väntar på maten!



Maten är serverad, hamburgare till oss allihopa!


Mammas hamburgare
 
Min hamburgare! Mums mums mums!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0