Family Weekend

Igår tog vi en pluggpaus och gick till skolan för att se några uppträdanden. Först gick vi en promenad i skogen, bland alla härliga färger!
Ett äpple om dagen är bra för magen ;) 

Sara kunde inte låta bli!

 Det har varit family weekend denna helgen så flera av studenterna har haft sina föräldrar på besök. Dansgruppen jag var med i uppträdde och det kändes himla konstigt att inte dansa när jag kunde hela dansen :) Men det tog på tok för mycket av min tid så det var bra att jag hoppade av den! 
Här spelar skolans orkester


En av alla uppträdande grupper!

Vi vart på tok för lata för att laga mat, och 30kr för hamburgare & pommes är svårt att motstå...
Gott är det ju också...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0