Lake Placid trip

Idag åkte vi på en bussresa med flera av utbytesstudenterna och några amerikanare till Lake Placid! Vädret var lite si sådär men det var en riktigt trevlig resa med underbara människor :) Här är alla mina bilder från resan, det kommer fler och bättre bilder när jag har fått tag i alla :D

Vi började med att besöka bobsled banan där vi precis hann se en åka och tusan vad snabbt det gick! Så snabbt att jag knappt hann reagera, ta kort var bara inte att tänka på!

Bobsledbanan i Lake Placid!

Nästa stopp var här!
Olympic Jumping Complex
 
 
De hoppade med skidor, gjorde trix och landade i en stor pool. Simma med skidor kan då inte vara det enklaste..

Störtdyk ner i poolen!



Elise och jag!


Orättvis placering..


Fartdåren Sara!

Vi tog sittliften upp till högsta punkten där de åker skidhopp ifrån, utsikten var mäktig!

Utsikt över Lake Placid


Underbara färger nu när hösten är här!



Så himla bra!



Jag bland alla underbara höstlöv!



Så vackert!

Sedan bar det av till Oktoberfest!

Naturen är härlig!


Band för de som är 21+!

De gjorde allt de kunde för att lära amerikanarna lite tyska, men inte tusan stämde det :)

Sjunger på tyska..


Tillochmed Moa måste ta öl när man är på Oktoberfest!


Såhär lycklig blir man när man inser att man har 62 000:- orörda kronor från CSN på sitt konto!


De dansade för oss också!


Och sjöng


De sjöng med oss!


Uma, jag och Jonathan!


Adam, Uma, jag och Jonathan!


Vart tvungen att ta en glass på Ben & Jerry's..

Nu har jag just kommit hem från födelsedagspartyt för Julie, en fransk tjej som bor under oss :) Jag lärde dem hur man håller shotglaset när man dricker där hemma!

Rebeckah, Lindsey och Julie!
 

Nu ska jag sova så jag kan gå upp tidigt i morgon och ta tag i allt skolarbete, har så galet mycket nu. Inte okej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0