Lättad

Nu är tentan i marketing skriven! Den var såååå mycket lättare än vad jag hade förväntat mig, eller så kunde jag sakerna bättre än vad jag trodde. Jag är dock rädd att jag har gjort en massa slarvfel bara för det.. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarade den här tentan! Kvalitét är faktiskt riktigt intressant ändå, tro det eller ej :) i morgon ska vi få tillbaka tentan i marknadsföring som vi skrev förra onsdagen. Den är det värre med, mycket värre! Vi får se helt enkelt! 

I morgon får vi börja nöta kemi inför torsdagens tenta, hoppas jag hinner trycka in all viktig info i skallen på en dag! 

Jag fick lite fler bilder som togs för ett par helger sen när Team Awesome var ute på team building! Här är en av dem
:) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0