Lyckligast på jorden!

Det skulle kunna vara så att jag är en av de lyckligaste flickorna i världen just nu! Jag fick ett sms av Elise att hon och hennes föräldrar som är här & hälsar på skulle komma över hit. Jag fick lite smått panik och undade om hon menade typ, NU. Och japp, det var det de tänkte. Tusikans ättiksbullar, här ser ju ut som ett bombnedslag med alla pluggböcker överallt.. Så jag satte på mig rajserskorna och städade undan fort som bara den! På ca 1 minut (så lång tid som det tar att gå från hennes till vårt) så hade jag minsann städat undan allt bröte. Jag är imponerad över mig själv faktiskt. Nöjd är jag också! Så om någon inte hittar någon av sina saker nu så är det då ingen risk att jag vet var de finns heller, haha :D
 
Resultatet efter en ultrasnabb städning!
 
 

När de kom innanför dörren var det första de sa, Oj vad många skor! Fast på engelska då förståss då de är från Australien... Haha, det är en ganska vanlig fras för folk som kommer hit för första gången. Hur rara som helst OCH de hade med sig den här underbara utsökta delikata burken till mig, TILL MIG! Jag är SÅHÄÄÄÄÄÄR GLAD! :D
 

Me and my love!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0