Birthday party for Denise!

Igårkväll var det party på gång, som det alltid är här ;) Haha! Sötaste Denise från Österrike bjöd in oss alla på födelsedagsfest! Innan det var dags att gå dit bjöd vi över Simon på hamburgare som jag lagat, de blev uppskattade. Sedan kom flickorna hit innan vi tillsammans gick till födelsedagspartyt.

I mitt nya mineralsmink, så galet nöjd!!!
 
Nu tänker jag bildbomba med massa bilder som jag & Vicky tog från festen igår, riktigt rolig och lyckad kväll!

Ett härligt gäng flickor från alla världens hörn!



Födelsedagsbarnet Denise med Pinjata-presenten från oss!


Gruppbild!


Sean, jag och Nathalie!


Nathalie och Denise!


Dags för Denise att ha ihjäl vår present!
 

Det var svårt men till sist lyckades hon :)


Det fina svenska gänget!


Tårta ska man ju ha också såklart! :)


Och lite fler presenter :)


Att äta tårta vore ju tråkigt, tårtkrig är roligare? ;)

Såhär såg de flesta ut innan kvällen var över..
 
Underbara människor!
 
 
Idag vaknade jag inte förens kl 15.. Eller först blev jag väckt av en Elise som kom in och hoppade i min säng vid tiotiden, men jag somnade om ganska snabbt. Jag mumsar på världens underbaraste godis som mamma skickade med mig när jag åkte hemifrån. Hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle sakna lakrits så mycket! Mest av allt saknar jag de salta lakritsbalkarna..... GE MIG!
Mumsfillibabba, åh vad gott! Nu har jag bara sju kvar :(


Kommentarer
Sofia

Roligt att du saknar lakrits. För det var också det enda jag saknade i matväg när jag var i USA.. När mamma och de undrade vad jag ville ha så var svaret alltid lakrits.. MEn i slutet så fick de inte skicka längre för då hade jag redan gått upp så mkt.. :P haha
Pusss min fina flicka

Svar: Ja det är helt galet vad jag saknar lakrits! Haha, då är det kanske det de ska skicka nu så jag slipper tappa byxorna :D

Hoppas du har en underbar dag sötis!
Puss
Moa Isgran

2013-09-16 @ 08:26:05
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0