Första tentan

Nu är första tentan i USA skriven! Den var aningen svårare än vad jag hade väntat att den skulle vara men jag hoppas att jag klarar den iallafall! Tentan bestod av fyrtio kryssfrågor - visst låter det lätt? Och två skriftliga frågor. Det var inte så lätt ändå.. Men jag är glad att jag la ner så mycket tid som jag gjorde på mitt hjälppapper, det hade jag stor nytta av! 
Kryssfrågorna gjordes på datorn & de skriftliga för hand.

Nu har jag just klämt i mig en mumsig lunch! Tänkte på dig Amanda, tror du hade gillat den... Haha :)

English muffin med jordnötssmör, banan och kanel!

 


Kommentarer
Amanda

Gillat hade inte räckt, älskat snarare ;)

Svar: 👌 MISS YOU!
Moa Isgran

2013-09-23 @ 20:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0