Lördagens bravader

I lördags hade vi tjejkväll här med Jonathan som VIP :) Vi började med att laga mat, eller Sara lagade mat till Elise mig och Jonathan! De fick pesto och fetaostgratinerad lax medans jag fick kycklingfilé :) Till var det vitlöksmarinerade rotfrukter. Riktigt gott!
Lördagens middagsbjudning
 

Flera av utbytestjejerna kom över & vi hade det hur trevligt som helst!

Gruppbild

 

Vi ovh bästa buddyn någonsin!


Partypinglorna Moa & Elise!



Födelsedagskalas för en utbytesstudent!



Inne på Maxfields, baren som gäller!



Jag blev ledsen när jag inte fick använda popcornknappen :( Så jag gjorde det ändå! haha



Flottigaste jag någonsin ätit, men bra bakismat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0