Min tur i köket!

Idag har vi haft en fullspäckad dag med föreläsningar! Vi har dock alltid minst två timmars lunch så jag passade på att laga mat till oss idag :) Det blev stir fry med biff och grönsaker.

Jag vågar nog säga att det tillochmed var godare än vad det ser ut att vara ;)
 

Sara har just varit på rugbyträning och jag står för middagslagandet. När jag hittade dessa i affären häromdagen dansade jag av lycka! Jag kan i princip inte laga mat utan dem, de är mitt hemliga knep i mycket och tusan vad goda de är!!!

Har letat sen vi kom hit efter buljong eller fond, så hittar jag mina favoriter!!! (Y)
 

Så nu blir det snart pasta med köttfärssås! En blandning av vad jag brukar göra & av vad Sara brukar laga. Vi får väl se hur det smakar :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0