Mina shoppingfynd

Vi var 15 utbytesstudenter som hyrde en bil/buss och körde till Waterloo och Premium Outlets. Gick bananas där alltså.. De hade de flesta av mina favoritbutiker, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Nike med flera.. Vi hade 3,5 timmar på oss att shoppa. Vilket inte är någon tid alls! Vi sprang mellan butikerna alltså.. Vi började i nikebutiken där jag hoppades på att få hitta ett par skor, men icke. En sport-Bh fick följa med mig hem iallafall, jag som ska träna som en galning här får unna mig lite träningskläder! Calvin Klein var nästa butik vi besökte, jag hittade en skinnjacka som jag blev sugen på men det slutade med ett skärp. Ralph Lauren-butiken var enorm och precis vad jag ville ha! Jag blev klar innan Sara och passade på att betala, när jag sedan följer med henne till kassan inser vi att vi köpt samma tröjor. Har man bra smak så har man!

Ralph Lauren i Waterloo, såååååå nice!
 

Sen sprang vi verkligen direkt till Tommy Hilfiger. Där shoppades det en del av lilla mig.... Det var så mycket fint! Ja där var typ inget som inte var i min smak. Så ill att jag tillochmed slutade titta på prislappen & bara haffade åt mig vad jag kände för! Damen i provrummet gjorde världens bästa jobb & sprang för att hämta vad vi än ville ha. Jag har nog aldrig handlat så mycket i en och samma butik någon gång, och om vi inte hade haft tidspressen på oss så hade det nog slutat med aningen mer..
 
När shoppingen var klar på det stället körde vi tillbaka till Syracuse och Destiny USA, ett gigantiskt köpcentrum. enligt wiki är det det sjätte största köpcentrat i USA. Inte ens en bråkdel hann vi med men nöjda blev vi ändå. Jag hade hoppats på att de skulle ha Panda Express, då de inte hade det fick jag nöja mig med det närmsta deras orange chicken jag kunde komma!
 Dagens middag..
 

När vi fått i oss middagen så rusade vi på jakt efter Forever21, och vi hittade det!

Glada flickor utanför Forever21, påväg att bli ännu gladare!
 

Köpcentrat hade gokartbana, pojkarna körde ett race medans vi sprang som galningar i butiker!
Gokartbanan
 

Vi sprang i affärer tills 21.30 på kvällen, då stängde de och det var dags för oss att åka hem! Här har ni större delen av alla mina fynd :) 
 Shoppa i USA är det bästa som finns!

 En helt ny uppsättning smink blev det också, är sjukt sugen på att få testa det nuuu! Bare Minerals 
 
 
 Och dessa följde med också..

Trevliga kvitton..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0