NU ÄR JAG FRI

Nu har jag skrivit den tredje och sista tentan denna veckan! Jag har aldrig skrivit så snabbt och så mycket på så kort tid, skrivkrampen jag fick var den värsta någonsin. Jag vet inte riktigt hur den gick men jag hoppas att jag klarar den, det är svårt att säga. Jag övade på förra årets tenta innan idag och låtsades att den var som på riktigt när jag gjorde den. Jag trodde att den gick bra men jag fick ett C när jag räknade ut mina poäng så det är svårt att säga hur den riktiga tentan gick. Jag är glad att jag är klar med alla tentor nu :D
 
Efter tentan så gick vi direkt till Bagdad Field där damernas första rugbymatch spelades. Där var galet mycket folk men det var nog inte så många som tittade, haha! Det var mer party!

Rugby

Vi vann då inte iallafall!
 

Nu ska jag packa ihop min väska till Boston, i morgon kl 10 kör vi! Hade sååå gärna viljat ut & partajja med de andra men efter dagens migrän vågar jag inte annat än att hålla mig hemma & sova :) Tror att det blir bäst så, haha!

Fick denna härliga underbara bild på världens sötnöt. Som jag saknar honom!
Världens bästa pojke!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0