Oväntat paket på posten!

Igårkväll var vi på födelsedagskalas för Jon, vi fick träffa hans föräldrar och han bjöd på mat! Det var en riktigt rolig och lyckad kväll. Människorna är så härliga här. Jag ser verkligen fram emot att få fira Thanks Giving med hans familj :)


Den enda bilden jag lyckades ta under kvällen!

I morse fick jag mejl, det stod att jag hade ett paket att hämta ut. Inte väntade jag väl något paket. Det finns inte mycket som kan göra mig så lycklig som post, och ännu bättre med PAKET :D Det var underbara mom&dad som hade skickat paket hemifrån! Jag sprang bokstavligt talat till postkontoret & väntade tills de öppnade!


Nyvaken helt överlycklig Moa som fått paket!


I paketet fanns det precis det jag saknat mest här! Måttsats, smink och lakrits. Älskade lakrits!

Nu ska det bannemej bakas!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0