Tillåtet fusk

Det tog ett bra tag, men nu är min hjälplapp till morgondagens tenta klar. Fick ihop det ganska bra tycker jag, tror knappt att jag kommer behöva den på tentan i morgon men den kanske kan vara bra att ha ändå :) Det känns verkligen som att jag har suttit och skrivit en fusklapp, det känns jätte "olagligt"^^
Resultatet!

Vår amerikanska rumskompis som har indiska anor lagade mat till oss ikväll. Och ja jag vart så hungrig och det var så gott så jag hann inte ens ta en bild av maten. Hon hade lagat currykycklinggryta med brunt ris till. Brunt ris har jag aldrig testat innan men det var riktigt riktigt gott! Och nyttigt ska det vara med :)

Jag har hunnit med ett gruppmöte i kvalitén också. Vi hade massa problem med det men det löste sig! :)  



Kommentarer
Sofia

Jag håller alla tummar och tår och hoppas att det går bra idag på tentan.
Åh, vad sugen jag blev på bananpannkaka men har inga bananer hemma. :(
Får nog stanna och köpa det på vägen hem från skolan.
Pussss

Svar: Åh tack söte! Jag har massa bananer.... ;) PUSS
Moa Isgran

2013-09-23 @ 07:44:00
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0