Weeeeeo weeeeeo

I förrgår lagade vår rumskamrat pulled pork, aningen mer avancerat än att öppna en konservburk men inte mycket.. Jag fick smaka, det smakade mest BBQsås och jag har inte bestämt mig för om det var min grej eller ej ;) 
Pulled pork on a bun!


Igår när vi var föreläsningsfria fram till 16 så var en sovmorgon lockande men icke! Kl 07 ringde väckarklockan och det var dags för säsongens första riktiga gympass :) Det åskande och regnade som tusan men det hindrade inte oss! Så väl framme på gymmet var vi lagom blöta. Vi körde ett tufft benpass, och ja det känns idag kan jag lova!
Skolans finess center!

Vädret gjorde mig så galet trött igår och huvudvärken var riktigt hemsk! Jag försökte med allt för att få lite energi men inte ens en smoothie kunde hjälpa mig..
Apelsin/jordgubb/hallonsmoothie!


När jag precis hade lagat klart min mat, var tokhungrig och skulle precis hugga in så går brandlarmet.... JIPPI! Det var bara att springa ut. Det var Ryan som skulle laga mat och hettade upp lite för mycket olja lite för mycket! Han kom utspringandes med denna..
Anledningen till att brandlarmet gick..

Det dröjde inte länge innan dessa kom..

De skrattade mest och bad honom att inte försöka fritera inomhus nästa gång ;)



 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0