Artipelag + jag = sant

I fredags tog vi en promenad ut mot Artipelag, vilket ställe alltså! Så vackert och så snyggt byggt. Helt i min smak! Jag fick härlig inspiration till mitt framtida hem. Speciellt till badrummet kanske :)
Ganska massivt handfat i sten! Något av det snyggaste jag stött på!



Konstverk på taket, och en insida som var helt i min smak!



Och jag har hittat mina framtida köksstolar! Priset ska vi inte gå in på.. Men det lär ju inte vara några problem då, elleeeeer? ;) bilden hittade jag på artipelags hemsida.


När vi kom hem blev jag bjuden på en ljuvlig morotssoppa! Ulla hon kan laga mat hon!

Riktigt god och med en syrlig limesmaksatt crème fraiche blev den ännu godare! 



Kvällen avslutade jag med projektarbete i soffan!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0