Clarion Hotell Sense SPA med flickorna!

I fredags var jag i stan med flickorna och shoppade loss! Ja, jag shoppade iallafall loss. Ovanligt va? Haha! En helmysig dag i stan med fika och strålande solsken. På kvällen hade vi födelsedagskalas för Sara hemma hos mig och David. Massa god mat och dryck!

Lagom charmig bild på kalasarna!



Grillat, ugnsrostad potatis, halloumi, mumssås, vitlöksmarinerad sparris och grönsallad!



Födelsedagsbarnet med sin födelsedagstårta!



Och med sina presenter! Hon fick iittala-champagneglas och bubbel av oss :)


Kvällen var lång och trevlig! Lite lagom seg var jag när jag vaknade på lördagsmorgonen. Vi höll igång ända till tre på natten och tidigt på lördagmorgonen vaknar jag först av att grannungarna skriker som om det vore deras livs sista skrik för att sedan somna om och på nytt bli väckt av att en betongborr är på väg in i hjärnan på mig. Eller ja, inte bokstavligt talat men det var verkligen så jag kände när jag vaknade med ett ryck och drog mig snabbt till mitten av sängen, jag bara väntade på att borren skulle gå igenom väggen. 


I fredags så hittade jag detta kittet som jag gått & sneglat på lääääänge! Att det var till halva priset kan ha varit avgörande orsak till att de fick följa med mig hem. Så lördagsförmiddagen spenderade jag med att pyssla om mig själv! Jag är mycket nöjd med mina nya gel-naglar :) För att vara första gången så tyckte jag att jag gjorde ett bra jobb.

Kit för gel-naglar!


Vid tretiden tog jag och Emma bussen in till stan med Sara som skulle få sin födelsedagspresent av oss. Vad det var fick hon inte reda på i förväg, men tusentals gissningar hade hon allt! Vi satte på henne en ögonbindel när vi hoppade av bussen inne i stan och ledde henne runt på diverse gator och butiker. Folk pekade, skrattade och log när vi kom förbi. Bäst av allt var lätt när vi är inne i Smedjan-gallerian och går förbi PhoneHouse som har en försäljare utanför iklädd priatkläder med svärd och hela kittet! Sara som hade en döskallebandana på sig var ju himla piratfin och ni skulle sett som den riktiga (eller riktiga och riktiga.. hah!) piraten sken upp när han fick se att jag & Emma lotsade fram Sara. Han ställde sig direkt i försvarsposition och börja fäktas med Sara (läs: peta henne i magen med svärdet) och Sara som inte fattar någonting låter likt en kyckling som blir kittlad och tar sig för magen. Jag och Emma är dubbelvikta av skratt och tårarna bara sprutar som vi skrattar! Ja vi skrattade så mycket att vi varken kunde svara Sara när hon frågade vad som stod på eller koppla att vi skulle fångat det hela på kort. Tusan också, men fina minnen fick vi.

Vi ledde iallafall Sara till Clarion Hotell där vi gav henne en hel SPA-dag!



Alla redo för en dag på Clarion Hotel Sense SPA i Luleå!

Mer om SPA-upplevelsen och alla kvällens tokigheter kommer snart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0