Lyckliga dagar!

Inte för att vara sån, men jag skuttar av lycka nu! Jag dansar gatorna fram och solen skiner på mig! Det jag vill säga är egentligen att jag klarade organisationstentan! Bra betyg fick jag också, endast tre poäng från högsta betyg. 57/70 vart mitt resultat! Och jag som kände att det kunde ha gått hur som helst. Nu är jag nöjd, nu är jag lycklig! Jag och bästa Sara ska fira ikväll. Emma också förstås! Nu: inhandling av fira-att-jag-klara-tentan-vin och lunch på stan med pojkarna! 
Vandrar lyckliga gatan fram!

För er som inte går på universitet eller dylikt; känslan när man inser att man klarat en tenta och kan lägga den bakom sig är obeskrivlig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0