Valborg, så bra det kan bli!

Idag är det Valborg, och eftersom jag inte befinner mig i underbara Lund så gör jag det bästa av situationen och jag är stensäker på att det kommer bli hur bra som helst. Vi har just börjat, och jag kan ju inte säga annat än att det börjar bra! Skål och glad Valborg på er :D 



Tobias visar hur de ska gå till, eller? Hahahah!



Nu ska jag börja fixa salladen inför ikväll! Jag, Tobias och Linus ska grilla ihop med ett stort gäng härligt här på campus. Det kommer bli helt underbart! Lite mindre kul att det snöade just dock. Tusikans ättiksbullar. Men vad gör väl det, jag är minsann lika glad ändå! Hoppas ni har det finnemang. Sara du är saknad!


Kommentarer
Sara

Jag vill också vara med!! :(

2014-04-30 @ 20:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0