Ordförande för arbetsmarknadsutskottet - hej!

Nu kan jag minsann avslöja! Intervjun som jag var på förra veckan var angående en post i i-sektionens styrelse. Valberedningen hade nominerat mig till posten Ordförande för arbetsmarknadsutskottet och igår var det sektionsmöte där delar av i-styret skulle väljas in. Så jag fick presentera mig och sedan svara på frågor angående mig och posten jag var nominerad till. Gissa vad? Jag fick posten! Jag är riktigt taggad och ser fram emot att börja arbeta. Styrelsen verkar vara en riktigt bra grupp så jag är säker på att detta kommer bli hur bra som helst! David & Sara var världens snällaste som satt med på mötet hela kvällen


Delar av valberedningen och i-sektionens ordförande!


Efteråt firade vi i igloon med bubbel - såklart! 


Kommentarer
Mallan

STORT GRATTIS MOA! Svinkul ju! Men en fråga bara, har ni på riktigt bytt namn på posterna till VD för de olika utskotten istället för ordförande för de? Haha :P

Svar: Tack Malin :) haha, nej det vart nog en yr Moa som gjorde det^^
Moa Isgran

2014-04-24 @ 22:34:22
URL: http://maefrostrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0