Kräffs i bastun, jajjemän!

I söndags kom Victor upp, och han gör mig sällskap ett par dagar i min lägenhet tills han har fått tillbaka sin! Jag hann med ett träningspass med Sara och Pontus minsann, så underbart att träna! På kvällen styrdes det kräftskiva - medans Pontus fortfarande vart kvar i Luleå :) Då vi inte hade någonstans att ha kräftskivan men bastun vart bokad så var ju det problemet löst. Himla smidigt faktiskt ;) En helt vanlig söndag!

Hög klass som student alltså ;)


Igår gick jag till Ica en sväng innan det var dags att gå till skolan & plugga, tänkte kolla lite när jag ska börja jobba & så. Ja tur var minsann det för jag började redan igårkväll! 17-20 jobbade jag och när jag väl jobbat klart så väntade grabbarna och Malin med tacos hos Pontus. Vilket bra liv jag har! 
 Taggad på livet alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0