Lagom trött idag!

Igår var det som sagt I-styrelsen som fixade förfesten för nollorna. Lokal vart hyrd, ljud & ljus fixat, kubb, crocket, beer pong fanns på plats!

Linus fotade Hippster-Moa och Hippster-Sara innan vi lämnade lägenheten!
 

Jag & SamboSara fick köra en runda för att fixa de sista detaljerna innan förfesten drog igång! Fett cool hippsterMoa alltså, njaaaae fy tusan!



Sara hade en uppgift, att fästa skylten på min rygg. Gick sådär.. Gapskrattet när hon insåg det alltså! Haha.



Vi bjöd på korv, riktigt uppskattat! Som en korvkiosk där man fick korv genom luckan



Förfesten fick finbesök!



Styrelsemys i bastun!



Tuss jobbade i baren & fixade smarriga shots!



Hjälten som bjöd på mellanfest! 


 Ungefär såhär taggad var jag när jag vaknade i morse! Vi kom inte hem förens vid 04 i morse, men vi hade minsann en bra kväll! Hade möte med Forefront Consulting på lunchen idag angående kommande evenemang och samarbeten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0