PANG - nu är du 100år Moa

Igår minsann, då blev det kryss i taket kan ni tro! Det var nämligen pappa som fixade kvällsmaten åt oss! Och inget mindre än mumsiga räkmackor blev det :D
Alltså nu vare ju så gott att jag hade hunnit äta halva mackan innan pappa kom på att jag borde ta en bild. 


Då jag var ledig igår så hade jag världens längsta lista med saker jag skulle göra. Jag vaknade med migränkänningar och jag kan ju säga att det absolut inte ingick i listan... ROLIGT på sin lediga dag lixom, men ack så typiskt lilla mig. Jag är glad så länge det håller sig till de lediga dagarna dock. Men något bus med Bälla blev det således inte. Tur var nog det för när jag sitter i fotbad på baksidan så säger det verkligen PANG i min rygg & en smärta likt inget annat sprider sig i ryggen. Jag kan inte röra mig & mamma är inne och nattar Caspian så han ska sova middag. Jag funderade på att ringa henne men alla telefonerna låg ju bredvid mig. När mamma väl kom ut hittar hon en hysterisk Moa med sprutande tårar. Tänk er att någon kör in en stor fet kniv, alternativt yxa, i ryggen vid svanken och sen bara vrider om och aldrig slutar vrida. Ingen trevlig känsla alltså. Så med en massa smärtstillande kunde jag iallafall röra mig! När chefen i torsdags säger "då ses vi i morgon Moa!" och jag svarar med att nej det gör vi nog inte blir han hur paff som helst och bara tittar på mig "vaddå?", ja jag är ju ledig hela helgen säger jag och får responsen "Va? på riktigt? det måste vara din första lediga helg denna sommaren!". När tillochmed chefen lägger märke till att man jobbar nästintill dygnet runt, då är jag nöjd ;)
 Så mycket busat med Cas blev det alltså inte heller, 
 
 

Nu när jag vakna och kolla min telefon (som alltid är det första jag gör på morgonen, inte alls beroende eller så..) så kan jag ju säga att jag inte kunde sluta le. Nu ska här minsann hittas på bus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0