Alla utom jag, ohja!

Idag har alla varit superbakis utom jag! Sååååå härligt att vakna upp efter en bra kväll och må toppen :) men det är ju inget jag lär vara med om att för ofta, om jag inte måste dåva! 

Så idag har jag försökt vara lite produktiv! Jag har målat och haft mig, så nu har jag fixat mig en griffeltavla! Har dock inte hunnit testa kritorna på den :)
En ekskiva fick nytt utseende!



Och när jag väntade på att den skulle torka så påbörjade jag nästa tavelprojekt!



David var världsbäst & fixa lunch till mig! Men jag var snäll & höll ställningen när Arsenal fick smisk av Liverpool :)


Och jag har ju varit superdepp för att jag inte fått någon inbjudan till Vinterbalen som är nästa helg. Så visar det sig att jag visst fått en inbjudan men den har mailats då de visste att jag var utomlands i höstas och mejlet har hamnat i skräpposten. Skit också alltså!!! Sista anmälningsdagen var ju för ett tag sen om jag säger så.... Blöh! Jag som såååååå gärna ville gå!!! Massa folk som kommer upp från Skåne och ska gå tillochmed. Så missar jag. Dumma mejl! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0