Chooooooooklad - HIT MED CHOKLAD!

Kebabsuget igår tog över, helt och hållet! Trots min feber lyckades jag komponera ihop middag. Jag som inte ens tänkt äta middag över huvud taget. Men middag blev det, på någon konstig vänster, och gott blev det. Underbart gott!
Jag har längtat efter min egna kebab sen i maj, det är hur länge som helst alltså! SÅ GOTT VARE!!! Mumsfilibaba :)
 
 

Idag hade vi möte bokat med vår programansvarige och om vi har riktigt mycket halm i skorna så finns det en chans att det faktiskt blir bra. Jag hoppas verkligen det! Efter lunch hade vi en föreläsning där VDn för Coop Norrbotten kom på besök och berättade för oss om företaget. Vi har ett arbete vi ska göra åt dem så det var intressant!
På föreläsning gästad av Thomas Björk
 
 
 KF och Coop's historia!
 
 

Just nu ligger jag i soffan med de värsta chokladbegäret jag har varit med om. Anledningen till att jag alltid har choklad i kylen men så har jag inte det. Ja alltså det går inte riktigt att beskriva hur sjukt mycket jag skulle vilja ha lite mörk choklad nu. Jag dreglar nästan. Men min feber är inte alls sugen på att jag ska gå till Ica & köpa... På tal om den så tänkte jag göra slut med Mr. Feber i morgon. Jag ringde och försökte få en tid till vårdcentralen idag men de hade bara akuttider tills i morgon så hon tyckte att jag skulle ringa när de öppna i morgon bitti och försöka få en akuttid. När jag berättade om mina symptom så sa hon att det lät som att det var bihålorna som spökade. Japp, det tror jag med. 
 David är för lat för att fixa så han försöker få andra att fixa. Jag kommer vara chokladlös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0