Happiness is not a destination, it's a way of life

Idag har jag haft ett riktigt taight schema fram tills lunch. Fast det var jag själv som la upp det och det fungerade riktigt bra! Jag pluggade matte i 40 min, rast i tio sen 40 min till, rast i 30, 40 min plugg, rast i 10 sen 40 min plugg till. Så jag har faktiskt fått en hel del matte räknat idag! Wihooo :) Under plugg-minuterna var det endast plugg som gällde med och det fungerade riktigt bra.

Efter lunch varvade jag mitt matteplugg med att måla lite så nu är min ego-boost tavla klar! Och ja, jag får väl säga att jag är nöjd!
A smile is the prettiest thing you can wear!


Nu har jag just gjort lite mellis till mig själv, jag åt typ ingen lunch och fick såndär rolig huvudvärk som jag får när jag har ätit för lite. Så det var bara att fixa lite att äta! Det blev bananpannkakor :)
Då jag varken hade lönnsirap, flytande houng eller kanel hemma så blev jag glad när jag hittade lite katrinplommon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0