Lite nytt i lyan

Idag har jag varit och handlat med pojkarna. Marcus behövde handla massor till sin nya lägenhet och jag & David passade på att fixa och köpa lite som vi behövde till min lägenhet. 

Ett nytt duschdraperi behövdes, så varför inte ta ett lite roligare än bara vitt denna gången? Haha :)



Min säng fick lite ny dekoration också!


Efter en massa pysslande i hallen så...
 

Fick vi upp både hyllor och lite dekoration!


Nya tavlan som köptes idag! Passar så bra :)
 
 
 Mysfaktorn är hög i hallen nu!
 
 

Hela vardagsrummet har vi ändrat med, men där hann jag inte ta några bilder innan det blev mörkt så det får jag se till att fixa i morgon :)

Och jag glömde ta bild på pizzan som jag gjorde till David & Marcus idag så får ni bild på middagen jag lagade till David & Alex igår! 
Helstekt fläskfilé, champinjoner, ångkokta bönor och risotto! Riktigt smarrigt :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0