Vilken dag var det saru?

Igår började jag träna igen efter att nu ha varit sjuk i evigheter. Så skönt att kunna följa med när alla ska till gymmet!
Det var rygg och biceps som pumpades! Jag är svagast i stan - hej!
 
 

Jag, Sara och David arbetade med projektet om Coop i kursen Industriell Organisation och Ledning som vi läser nu. David gjorde fika till oss, han har blivit mästare på kladdkaka!
Fikadags!
 
 

Till middag lagade jag risotto med parmesan och färska champinjoner, lövbiff med sås och baconlindade sparrisar. Behöver jag ens säga att det var gudomligt gott? SÅ TOKIGT GOTT vare!
Måndag, fredag eller lördag - vad spelar det för roll när man kan bestämma helt själv vad man känner för att laga! 
 

Vi arbetade med projektet hela kvällen, och insåg att det nog var dags att sluta när ingen längre kunde varken tänka eller stava!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0