Wäääää wäääää MAMMA wääääh

Idag vaknade jag av de ljuvliga tonerna av barnskrik, ni vet när det riktigt skär i öronen.. Som om att de vore deras sista skrik, man riktigt hör paniken i skriken. Ja visst är det trevligt att vara tillbaka i lägenhetsboendet. Plötsligt känns militärernas övningar utanför boendet i USA vid fem sex på morgonen inte alls lika hemska längre. Så ja som serverat på ett silverfat så vakna jag den tusende gången med världens skallebank... Så ja, några piller till utöver alla de jag redan knaprar! Ja men varför inte..
Nu får jag inte plats med fler piller på mitt nattduksbord! Pillerprincessan som jag så fint kallades igår när Alex såg mitt smörgåsbord..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0