Från sängen till Paris

Idag tänkte jag att jag inte skulle förta mig precis så jag började dagen med en fruktsallad med ananas, apelsiner och kiwis till en film!
Frozen fick göra sjukis-Moa sällskap!

Sen var det dags för Marcus att flytta ut ur vardagsrummet, han fick massa hjälp så det gick hur smidigt som helst! Och jag hade tänkt att inte göra någonting alls men nu sitter jag på föreläsning så lite duktig har jag allt varit idag. Men det kommer nog vara det enda med! 


Om jag hade varit helt frisk så hade det nog varit ganska stor chans att jag hade befunnit mig i Paris just nu med Denise, Nathalie och Kevin - underbara utbytisar som mötte upp där :) 
Denise och Kevin framför Eiffeltornet, bilden skickade Nathi till mig just!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0