Go Gosau

Till lunch blev det den torraste burgaren jag ätit på ett halvår! Men det gick ner och energin behövdes i mina skidben kan ni tro!
Dagens lunch i backen, riktigt österrikiskt alltså - haha ;)

Fina fina Österrike i bakgrunden & en nöjd Moa!


Så glada och nöjda!


Redo för ytterligare ett åk!


Bästa skidåkarna, lätt!


Härlig gruppbild!

 
Och tänka sig att jag har kört som aldrig förr i backarna och jag har då inte trillat en enda gång!!! Att det var nära en gång spelar ju ingen roll ;) Vi har kört konstant hela dagen förutom ett par fotopauser och lunchpaus. Precis så jag vill ha det när man åker skidor, åka åka åka! Jag känner inte av det minsta i varken fötter eller ben så träningen måste ha lönat sig. Skidutrustningen som jag fått låna av Vickys syster är utmärkt och den passar mig kanon, snabb som blixten för en gångs skull!

Plus att jag nog har skådat den sjukaste matchningen av skidkläder någonsin! Tänk er ett par knallrosa byxor med en massa massa spindelliknande varelser på. Till detta en riktigt omatchande jacka som påminde om den räligaste hawaiiskjortan som tänkas kan. Med röda blommor på såklart! ;) haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0