InredarN Moa på gång!

Igår knaprade jag massa panodil så jag kunde följa med pojkarna och storhandla, nu när vi hade tillgång till bil! Det gick trots feber och värsta förkylningen på länge :)
Med lite smink så såg man ju nästan pigg ut!


På eftermiddagen ville Victor ha hjälp med val av tapeter till deras nya lägenhet! Efter många olika tankar så fick vi ihop det och tre rum ska nu få nya väggar plus två med nytt golv! Tror det kommer bli supersnyggt, om inte annat så har de mig att skylla :) Han tyckte det var på tiden att jag skulle bli frisk och bästa botemedlet var ju givet - whisky! Inte mindre än Mackmyra special,jatack! 

Här väljs det tapeter!



När jag kom hem fixade och donade jag klart i köket, nu är alla gardiner på plats och jag är supernöjd!



Till middag lagade jag den enda fiskrätt som jag äter, inte för att jag känner någon smak precis.. Haha!





Kommentarer
jessica

hej undrar vart ha du köpt gardinerna du ha i köket :) sjukt snyggt

Svar: Hej! Kul att du gillar dem! De är köpta i en liten lokal butik i Skåne. Dock ska jag sälja dem nu, så hör av dig om du är intresserad :)
Moa Isgran

2016-05-12 @ 19:12:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0