Lunchdejt & utekväll

Igår var jag på lunchdejt med rara Sofia! Vi hade tänkt ta en promenad sen äta lite lunch ihop innan hon började jobba. Då det ösregnade så skippade vi promenaden utomhus och spanade in allt spännande som Fröjd af Sweden har. 

Sofia fastnade för en cool möbel, påminde om ett 50-tals kylskåp!

Såhär ska jag göra, jag ska bara hitta någon cool bok att göra det med först!

En annan variant, aningen mer avancerad. Jag gillar dock den första varianten mer!


Sötaste prinsessan i stan!


Vi åt varsin ceasarsallad till lunch med en riktigt god citronläsk till :)


Till efterrätt så mumsade vi i oss denna jordnöts-kola-brownie


På kvällen bar det av till Älmhult till Bälla och Henke där Morgan och Joel också var. De bjöd på mumsig middag & jag lekte bartender och de dracks minsann upp så snabbt att jag knappt hann med att blanda nya!


Världens sötaste Bälla & jag!



Det blev en utekväll på Grace i Växjö & dagen efter blev det minsann frukost på Ikea! Så småländskt det kan bli för hela 17kr :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0