Sightseeing in Linz

Jag ligger ju lite back här tack vare att jag inte kunnat ladda upp några bilder och en blogg utan bilder är det tråkigaste som finns! Så nu tar jag igen lite här :)
 
Då vi mådde så mycket bättre än förväntat på nyårsdagen så fick vi för oss att göra lite sightseeing i Linz! Så vad passar inte bättra än att gå en halvtimme upp för stupande backar?



Vicky dog lite på vägen, ja det gjorde vi nog allihop!



Försökte få med på bild de galna backarna men det ser ju jättemesigt ut! Vi trodde att målet låg bakom krönet, men ack så fel vi hade!



Väl uppe så hade vi utsikt över hela Linz!


På toppen låg där en gigantisk kyrka



Med Linz i bakgrunden


Vicky & jag!


Vicky & Klaus



Påväg ner igen


Minst lika jobbigt att gå ner, eller nästan! Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0