Nu ska det hittas på bus

Nu flyr jag landet!
Hej & iväj



Kommentarer
Blivandeutbytis

Hej! Jag undrar hur du gjorde med mobiltelefon när du var i USA och pluggade?

Svar: Hej! Jag gick till en AT&T-butik och köpte en av de billigare mobilerna och ett simkort till den som jag laddade med $25 var månad :) sen hade jag min iPhone när det fanns wi-fi! Vart ska du plugga? :)
Moa Isgran

2014-07-27 @ 13:36:03
Blivandeutbytis

I virginia! När du åkte, var det något du önskat att du packat som du inte gjorde, samt vad var det bästa/viktigaste du kom ihåg att ta med?

Svar: Jag hoppas att du kommer få det minst lika bra som jag, men det är jag säker på! Nja, jag glömde nog inget speciellt vad jag kan komma på. Adapters är bra att ha med, hårfön är inte lönt då den inte kommer att fungera där ändå. Allt går ju att köpa där om inte annat :) Jag hade lite problem då jag är laktosintollerant, de har inte så mycket att välja på i butikerna då. Se till att du har med alla papperna och att du har stenkoll på dem under resan men även under din vistelse där. Har du fler frågor så hjälper jag gärna till så gott jag kan!
Moa Isgran

2014-07-27 @ 21:07:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0