Bröllop 20/6 2014

Ja alltså som ni säkert kan lista ut så har min frånvaro berott på jobb, men framförallt bröllop och bröllopsbestyr! Det har varit så härligt, och ja jag kan inte ens med ord förklara hur lyckat  bröllopet blev så jag gör ett försök med att här bara bomba med bilder! 

Syster och hennes söta familj kom ner i onsdags och jag har haft bästa väckarklockan, där morgonmys ingått! 


Ja, busat och myst hela dagarna!


Ja i fredags så var det minsann ingen vanlig dag, det var min födelsedag, min systers födelsedag, midsommarafton och min systers vigseldag! Tänka sig vilken dag va!

 

Jag blev väckt med paket på sängen, så mysigt!



Kom ner i köket till ett underbart frukostbord! 


Inte nog med det, jag och syrran blev då sjungna för och fick presenter när vi satt & åt frukost. Vilken överraskning alltså! 

 

Tyra och Caspian busar på gräsmattan innan det är dags!



Caspian fick plinga i bjällran så alla visste när det var matdags!



Sötaste Caspian, min absoluta favorit! Och jag tror minsann att jag är hans!


Redo för bröllop!
 
 
Syster & jag! 
 
 

Jag och gammelmoster Me i Svarta Bergen, Hägghult där vigseln ägde rum.


Rickard, My och Pappa 



Caspian och en av statyerna



"You may now kiss the bride"



Riskastning på brudparet!



Underbara familj!



Mor & dotter



My & morfar



Sanna & Vega



Jag öppnar bubbelflaskan så vi kan fira ordentligt!



Bubbel & chokladdoppade jordgubbar!



Fina familjen skålar!



Together!



Brudgum och brud med syskon!



Hela skaran!



Åka med brudparet!



Brumm brummmm



Finaste!



Frisyr & smink fixade jag på systeryster!



Jag och mammis fixade dukningen!

 

Barnen fick pyttemackor!



Jag & mamma fixa maten!



Så fint så fint







Av mig fick de en resväska till bröllopsresan i present med lite bra-att-ha-presenter innuti!



 Det finns då ingen härligare moster än moster Me!


Kommentarer
Sofia

Tack Moa för att du delar med dig av alla fina bilder.
Så himla kul att se och ni är så himla fina allihopa! :)
Puss

Svar: Så lite så! Ja visst var buketten enkel och fin! Så glömde vi den hemma under vigseln, så tokigt!Puss
Moa Isgran

2014-06-25 @ 14:23:20
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Sofia

Glömde skriva, jag bara älskar hennes brudbukett!! :)

2014-06-25 @ 14:23:55
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0