Maleficent

I fredags hade jag och Tobias pluggdag precis hela dagen, med go lunch och precis lika trevligt som vanligt!
Pommes, lövbiff och whiskeysås!


Sen lekte han mekaniker och nu är min nya inneboende installerad och klar :) 

Mitt lilla buspåhitt, inga mer snodda tvättider!



Sen pantade vi all pant i hela världen - kändes det som iallafall!



Och bakade cheesecake som vi tog med oss till loungen och Victor, Linus och Anton! 


Vi avslutade kvällen med bio, vi såg Maleficent. Och fråga mig inte om den var bra för jag hade nog ögonen mer stängda än öppna... Tur Tobias lyckades väcka mig så jag såg de viktigaste stunderna iallafall!

Trodde jag & Victor skulle kunna klämma en sånhär, men icke! Hade det varit Emmas popcorn så hade den varit slut i ett naffs - men biopopcorn är inte vad de en gång var!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0