Bättre än hotell!

Igår vaknade jag och det serverades frukost på sängen!
Skämt o sido, men skålen tömde jag i ett naffs!
 
 
 Sofia bakade scones till frukost, ljuvligt gott och lyxigt. Bättre än hotellfrukost!
 
 

Jag fick sällskap av Sofia på tåget hem, hon skulle till Osby och jobba så vi såg till att ta samma tåg. Vi gick inom pressbyrån påväg till stationen och de hade precis vad jag ville ha, nämligen LOKA's nya smaker. Jag läste info om dem på jobbet när jag jobba förra veckan och blev supernyfiken. Ja så nyfiken att jag vart tvungen att köpa allihop!
LOKA Crush är de nya sommarsmakerna, finns i Hallon, Citron och Päron. Som en vanlig fast med fruktjuice i också. De smakade lite som loka blandat med juice, som en vattnigare läsk. Jag tror jag gilla det, men jag är inte helt säker. Tänk er hallonsoda, citronsoda och päronsoda fast "nyttigare".. Jag har smakat alla tre och kan inte ens välja ut en favorit!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0