Morfars till salu, intresserad?

Igårkväll vart det tacokväll hos Alex med Sara, Emma och David! Vi såg filmen Filth också, och nej jag skulle för allt i världen inte vilja se den igen. Bläh!
 
Idag har det som sagt varit första dagen i skolan och den har varit fullspäckad! Inte förens nu, kl 22.38 så tar jag det lugnt! Fast då har jag hunnit vara borta på tacokväll hos Victor & Linus (en himla massa tacos nu alltså..) och jag har hunnit med världens benpass på gymmet med Linus & David. 
Tacos på gång! Vi är nog snart experter på det alltså :)
 

Och om någon skulle känna att de saknar en morfar så har Ica morfarsar att sälja. Inte så tokigt kilopris om jag får säga det själv, finns i färgerna svart och röd. En riktig lättviktare dock! Visserligen är han från typ stenåldern. Men vad gör väl det. Jag har redan världens bästa morfar så jag är inte det minsta intresserad, men det är ju snällt att de tänker på de som inte har en lika bra morfar som jag :)
Jag kan inte sluta skratta alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0