Tenta-p is over

Jodåsåatteee jag vaknade minsann, och hade en såndär riktigt härlig och trevlig kväll med massa underbara människor! Tanken var att vi skulle grillat hos mig men det blev grilligrillgille i Loungen hos Victor och Linus istället och det var hur bra som helst! Emma och Sara hade fixat allt med maten medans jag sov så det var bara att njuta och äta en helt utsökt måltid. Grillade kycklingspett med himmelsk sås och potatis! Jag bidrog med franska vitlöksmarinerade haricot verts :) Något nytt jag testade för första gången och det var då inte sista gången jag gjorde dem :)


Sååååå god middag!


Fick denna söta bilden på min favoritkille! Som jag saknar busungen :)
 Mumsigt med klubba vettni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0